sobota 26. apríla 2014

Ding ding ding !!!

Je to pravda!

Nezožrala ma žiadna intergalaktická príšera, ktorú si predstavujem keď utekám cez tmu do svojej izby po chodbe a stále som zaseknutá za laptopom s nádejou, že niečo vytvorím...nevytvorila som 
-_-

Návštevnosť pri častiach spolu s komentármi naznačuje, že vás poviedka buď nebaví, alebo už nejavíte záujem. Preto to ani mňa príliš neťahá k písaniu novej časti, čo má za následok to, že v mojej hlave sa neprehrávajú scény aktuálnej poviedky, ale nové myšlienky k novím veciam, ktoré majú od aktuálnej tvorby tak ďaleko ako ja zo Slovensk do Ameriky.
 Je to úplne niečo iné, než vymyslené príbehy o chalanoch. 

Preto ma zaujíma, či má ešte vôbec význam písať poviedku, keďže je tu mizivá šanca, že ju niekto bude čítať a pre koho by som to mala písať, ak nie pre Vás. Nepíšem len túto poviedku, mám rozpracovaný nový príbeh, ktorý by som možno aj zverejňovala, ale sama netuším, kam to všetko povedie.

Ak Vás už poviedky neberú, mohla by som pre Vás pripravovať niečo iné. Napríklad to, čo by ste si chceli prečítať. Možno nejaké názory na knihy, alebo filmy alebo niečo podobné. Pruznávam sa, že chalani ma už tak neberú. Nie žeby som ich už nemala rada, to nie, len ma začínajú zaujímať iné veci než len to čo robia, aké majú plány a kde práve hrajú koncert. Buďte si isté, že ak by ste mi dali podnet na nejakú jednodielku, ktorú si netrúfate napísať, rada by som pre Vás niečo vytvorila, ak by ste si to priali :) 

Verte mi, že písania sa určite nevzdávam a to, že som mesiac nič nepridala neznamená, že som písanie zavesila na klinec, to určite nie. Len ma mrzí návštevnosť, ktorá bola niekoľkonásobne vyššia. Možno je to mojimi myšlienkami a tým, že Vás to už nebaví čítať, alebo je tu nejaký úplne iný dôvod. 

Prosím Vás, dajte mi vedieť Váš názor. Buď do komentára, alebo do mailu. Je mi to jedno, kde sa vyjadríte, len Vás prosím, aby ste vôbec nejako reagovali. Nebaví ma vidieť návštevnosť, ktorej nezodpovedajú komentáre. Pochopte, že aj ja potrebujem spätnú väzbu, ktorá ma posúva dopredu. A taktiež ma zaujíma, ako sa máte a ako sa Vám darí. 

Majte sa pekne xx


10 komentárov:

  1. Ja slávnostne sľubujem tu pred verejným a tvojím verným publikom, že ti budem dobrou kamarátkou, sestrou, susedkou, tvojím spriazneným bookwormom, vo všetkom ťa podporím a podržím aj keby to malo znamenať zánik tohto blogu.
    Viem, že si často smutná kvôli komentárom a návštevnosti, ale nezabúdaj, sú to len čísla. A my predsa matiku NEZNÁŠAME! (dobre, tak ja ju neznášam -_-) A chápem, že povzbudenia od čitateľov ťa prebúdzajú k ďalšej tvorbe a pri kritika sa zas zlepšuješ, to máme tak rovnako. No nezabúdaj na to, že to robíš najmä preto, lebo ťa to teší! Teda zo začiatku ťa to neskutočne tešilo a teraz si malá kôpka nešťastia (takmer ako ja :)). Chcem znovu vidieť tvoj bláznivý, priam strašidelný pohľad a tajomný úsmev, keď ti niečo nové napadne. Takže čokoľvek spravíš a budeš pri tom šťastná budem šťastná aj ja! A to aj keby som mala čítať tvoje blábosenie o tvojom hudobnom vkuse, ktorý je... ktorý nekorešponduje s tým mojím. :D
    Máš moju podporu! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. poviedka sa mne osobne neskutocne paci a zaujimalo by ma ako to bude pokracovat... nevzdavaj sa prosiiiiim :D Jane

    OdpovedaťOdstrániť
  3. El :D :D :D
    Hm, mam sa vyjadriť, len fakt neviem čo napísať. Asi len, že suhlasim s El. Proste píš to, čo ty sama chceš. Ak vidíš väčšiu šancu, niečo lepšie v niečom inom, tak pridávaj toto a nie poviedku s chalanmi. S týmto názorom sa s tebou stotožňujem, tiež už ma nejako neberú. Nemám absolútne prehľad o tom, čo robia, s kým sú, kde majú koncert, alebo čo. Pustim si ich pesničky občas, pozriem si (zaynove) fotky ,ale tam to hasne :D Takže ako ty chceš, ja sa poteším samozrejme každej jednej variante, ktorá bude písaná od teba :D Viem, že som ti tymto veľmi nepomohla, keďže môj názor nie je nijak konkrétny alebo tak, ale snáď z neho niečo apsoň vydedukuješ,vzhľadom na to, že je to to jediné, čo môžem/viem napísať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Osobne by som bola rada, keby si poviedku písala ďalej :) chodievam na tento blok každý deň, či není nový diel, nevieš si ani predstaviť radosť, ktorá sa objaví pri novej časti. Chalanov už tiež nesledujem ako kedysi, no poviedky čítam a aj píšem rada. Avšak ak ťa to už neteší, nemá zmysel niečo robiť nasilu :) ...Dia

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som stále tu ! :D a chcem aby si príbeh písala !! :) chodievam tu kazdy deň a kontrolujem ci si niečo nepridala :) a z 1D to mam tak isto občas pozriet novinky ale už nich nešaliem tak ako predtým :) prosím pokračuj v príbehu :) Bola by škoda ho ukončiť .

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja chcem aby si písala ďalej! Veď ja tvojou poviedkou žijem, je pravda je že som sem poslednú dobu nechodila ale nie kôli tomu že by ma tvoja poviedka nebavila (JA JU MILUJEM A TEBA TIEŽ) len som mala zakázaný net a bola som tam minimu času, a na tvoju poviedku potrebujem nehorázne veľa času aby som si ju mohla užiť takže prosím neprestaň s tým čo robíš! Si v tom skvelá :) <3 :*

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Honey.
    Pišeš naozaj úžasne, krásne, dokonalé, fantastický...
    Tvoju poviedku budem čítať stále. Pretože som si obľúbila tvoj štýl písania, tvoje nápadny a nekonečné prekvapovanie v tej najnečakanejšej chvíli.
    Každý sme raz na pochybách, no nemala by si pochybovat.
    Slová niekedy nestačia, no pocity hovoria za nás....
    ZUzka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ani sa neopováž tú poviedku prestať písať! :D
    Je to vážne jedna z najlepších poviedok, ktoré som kedy čítala a konečne sa k nej možem vrátiť, keďže mám po maturitách a veľa voľného času :) Neviem si predstaviť, že by si tú poviedku prestala písať a my by sme tým pádom boli ukrátené o to, čo si vlastne mala premyslené a o koniec, ktorý nás všetky určite veľmi zaujíma :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. poviedka je úžastná, nedávno som objavila tvoj blog no až teraz píšem komentár :D ... názory na knihy či filmy niesú zlý nápad :) ... hlavne neprestávaj písať :3

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mužů se zeptat, jestli máš i Wattpad profil? :)

    OdpovedaťOdstrániť